Reclamații și retururi

Dragi clienți,

Facem tot posibilul să evităm orice plângere. Verificăm cu atenție produsele noastre și depunem eforturi pentru a vă oferi cea mai înaltă calitate posibilă, astfel încât să nu aveți nevoie să faceți reclamații. Ne pare foarte rău pentru eventualele probleme care v-au cauzat disconfort. Instalațiile de lumini pentru Crăciun decoLED sunt supuse unor controale stricte și îndeplinesc cele mai exigente condiții. Vă rugăm să testați cu atenție produsul înainte de a depune o plângere. Uneori problema poate fi cauzată de un lucru simplu, precum rotirea conectorului la 180 de grade. De asemenea, citiți articolul „Întrebări frecvente". Dacă nu știți cum să procedați, contactați-ne și vă stăm la dispoziție

1) Depunerea unei reclamații

  • Dacă doriti să depuneți o reclamație cu privire la produsele primite, vă rugăm să completați acest formular online aici.
  • Așteptați ca departamentul de relații clienți să revină cu decizia.
  • Nu este necesar să ne trimiteți imediat înapoi produsele, în unele cazuri sunt suficiente doar fotografiile.
  • Departamentul de plângeri are 30 de zile la dispoziție să vă rezolve problema.

2) Retururi și schimb de produse

  • În cazul în care doriți să returnați sau să schimbați produsele primite, vă rugăm să completați acest formular online aici.
  • Veți primi în scurt timp detalii despre procesul de returnare pe adresa de email.

Condiții:

  • Produsele returnate trebuie să nu prezinte urme de utilizare sau de deteriorare.
  • Pentru a evita posibilele deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ambalați produsele în siguranță, de preferință în cutia originală.
  • Nu acceptăm retururile cu opțiunea „plată la livrare”. Acestea vor fi trimise înapoi către dumneavoastră, alături de costurile aferente.

Rambursări și timp necesar

  • Cererea va fi tratată în termen de 3 zile lucrătoare sau mai puțin.
  • Banii vor fi rambursați în contul bancar în termen de 14 zile de la primirea coletului returnat
  • În cazul în care doriți să primiți înapoi același produs, va trebui să plasați o altă comandă. Puteți plasa comanda oricând, dacă doriti să intrați mai rapid în posesia coletului. Cele 2 procese (de returnare-rambursare și comandă) nu se intercalează în vreun fel în care să încurce.

NU SUNTEȚI SIGUR DE CUM SĂ PROCEDAȚI?

Scrieți-ne pe următoarea adresă de email: info@decoled.ro

SOLUȚIONAREA ONLINE A LITIGIILOR

Pe 15 februarie 2016 Comisia Europeană a creat o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de comenzile on-line, fără cerința unui proces judiciar care implică instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin intermediul link-ul extern: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nu suntem obligați și nu vom participa la o dispută alternativă de soluționare a conflictelor în afara instanței, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE de soluționare a litigiilor on-line. Dacă aveți o reclamație de făcut cu privire la produsele primite, vă rugăm să ne contactați pe info@decoled.ro

Produse care nu pot fi returnate sau schimbate

În această categorie intră produsele personalizate cerințelor dumneavoastră. De exemplu, produse cu un logo luminos al companiei.

AFLĂ NOUTĂȚILE PRIN E-MAIL