Reclamații și retururi

Dragi clienți,

Facem tot posibilul să evităm orice plângere. Verificăm cu atenție produsele noastre și depunem eforturi pentru a vă oferi cea mai înaltă calitate posibilă, astfel încât să nu aveți nevoie să faceți reclamații. Ne pare foarte rău pentru eventualele probleme care v-au cauzat disconfort. Instalațiile de lumini pentru Crăciun decoLED sunt supuse unor controale stricte și îndeplinesc cele mai exigente condiții. Vă rugăm să testați cu atenție produsul înainte de a depune o plângere. Uneori problema poate fi cauzată de un lucru simplu, precum rotirea conectorului la 180 de grade. De asemenea, citiți articolul „Întrebări frecvente". Dacă nu știți cum să procedați, contactați-ne și vă stăm la dispoziție

1) Depunerea unei reclamații

  • Dacă doriti să depuneți o reclamație cu privire la produsele primite, vă rugăm să completați acest formular online aici.
  • Așteptați ca departamentul de relații clienți să revină cu decizia.
  • Nu este necesar să ne trimiteți imediat înapoi produsele, în unele cazuri sunt suficiente doar fotografiile.
  • Departamentul de plângeri are 30 de zile la dispoziție să vă rezolve problema.

2) Retururi și schimb de produse

  • În cazul în care doriți să returnați sau să schimbați produsele primite, vă rugăm să completați acest formular online aici.
  • Veți primi în scurt timp detalii despre procesul de returnare pe adresa de email.

Condiții:

  • Produsele returnate trebuie să nu prezinte urme de utilizare sau de deteriorare.
  • Pentru a evita posibilele deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ambalați produsele în siguranță, de preferință în cutia originală.
  • Nu acceptăm retururile cu opțiunea „plată la livrare”. Acestea vor fi trimise înapoi către dumneavoastră, alături de costurile aferente.

Rambursări și timp necesar

  • Cererea va fi tratată în termen de 3 zile lucrătoare sau mai puțin.
  • Banii vor fi rambursați în contul bancar în termen de 14 zile de la primirea coletului returnat
  • În cazul în care doriți să primiți înapoi același produs, va trebui să plasați o altă comandă. Puteți plasa comanda oricând, dacă doriti să intrați mai rapid în posesia coletului. Cele 2 procese (de returnare-rambursare și comandă) nu se intercalează în vreun fel în care să încurce.

NU SUNTEȚI SIGUR DE CUM SĂ PROCEDAȚI?

Scrieți-ne pe următoarea adresă de email: info@decoled.ro

SOLUȚIONAREA ONLINE A LITIGIILOR

Pe 15 februarie 2016 Comisia Europeană a creat o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de comenzile on-line, fără cerința unui proces judiciar care implică instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin intermediul link-ul extern: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nu suntem obligați și nu vom participa la o dispută alternativă de soluționare a conflictelor în afara instanței, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE de soluționare a litigiilor on-line. Dacă aveți o reclamație de făcut cu privire la produsele primite, vă rugăm să ne contactați pe info@decoled.ro

Produse care nu pot fi returnate sau schimbate

În această categorie intră produsele personalizate cerințelor dumneavoastră. De exemplu, produse cu un logo luminos al companiei.

Newsletter

Vă oferim informații despre oferte prin e-mail. Abonații noștri au parte de diverse beneficii.