Dragi clienți,
Facem tot posibilul să evităm orice plângere. Verificăm cu atenție produsele noastre și depunem eforturi pentru a vă oferi cea mai înaltă calitate posibilă, astfel încât să nu aveți nevoie să faceți reclamații. Ne pare foarte rău pentru eventualele probleme care v-au cauzat disconfort. Instalațiile de lumini pentru Crăciun decoLED sunt supuse unor controale stricte și îndeplinesc cele mai exigente condiții. Vă rugăm să testați cu atenție produsul înainte de a depune o plângere. Uneori problema poate fi cauzată de un lucru simplu, precum rotirea conectorului la 180 de grade. De asemenea, citiți articolul „Întrebări frecvente". Dacă nu știți cum să procedați, contactați-ne și vă stăm la dispoziție
Scrieți-ne pe următoarea adresă de email: info@decoled.ro
Pe 15 februarie 2016 Comisia Europeană a creat o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de comenzile on-line, fără cerința unui proces judiciar care implică instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin intermediul link-ul extern: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Nu suntem obligați și nu vom participa la o dispută alternativă de soluționare a conflictelor în afara instanței, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE de soluționare a litigiilor on-line. Dacă aveți o reclamație de făcut cu privire la produsele primite, vă rugăm să ne contactați pe info@decoled.ro
În această categorie intră produsele personalizate cerințelor dumneavoastră. De exemplu, produse cu un logo luminos al companiei.